> Strona główna > Artykuly
Kalendarz
Listopad 2018
P W ¦ C P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
ARTYKULY - ARTICLES Ab ovo usque ad mala
Nostradamus
MONDE UNIVERS CREATION
Materialy nadeslane
do redakcji portalu
redakcja portalu nie
ponosi odpowiedzialnosci
za nadeslane materialy




Artykul pilotujacy ksiazke Watykan Zdemaskowany - Papiez musi umrzec



Afera Banco Ambrosiano




Czlowiek Nadistota
Data 12/04/2010 18:29  Autor Andrzej Struski  Kliknięć 3506  Język Polish
 


Czlowiek Nadisota


Cechy, ktore posiada czlowiek, wyrozniaja go z posrod wszystkich istot zamieszkujacych wszechswiat. Te szczegolne cechy pozwalaja na to, ze mamy prawo okreslac siebie mianem nadistoty. Jakie to, szczegolne wartosci posiadamy, by dysponowac prawem do tak wysokiej oceny naszej pozycji we wszechswiecie?


Wyjatkowa struktura budowy czlwieka


Taka wartoscia, ktora pozwala nam tak siebie okreslac jest wyjatkowo bogato rozbudowana postac fizyczno - duchowa. Forma fizyczna, dodatkow polaczona ,,inkarnacyjnie" w formie symbiozy z kilkoma istotami duchowymi, tworzy zreby postaci czlowieka. Postaci czlowieka, ktora dysponuje sluzebnoscia dlaszych kilku, lub kilkudziesieciu isot duchowych, w wielu przypadkach wysoko rozwinietych. Czlowiek, ktory dzieki tej zlozonosci moze utworzyc odpowiednio rozwinieta swiadomosc, umysl pozwalajacy zawiadywac decyzjami nadswiadomosci. Nadswiadomosc jest umyslem, ktory powstaje z potencjalu trzech wysoko rozwinietych intelektualnie isot duchowych, inspiruje on program dzialania czlowieka. Te wyjatkowe mozliwosci jakie daje czlowiekowi umysl nadswiadomosci, musza byc kontrolowane przez swiadomosc. Taka hierarchie pomiedzy umyslami czlowieka zalozyly w programie ewolucjii istoty zyjace w formie duszy, te, ktore zbudowaly wszechswiat i zainspirowaly ewolucja.


Postac przygotowana do przyjecia duszy.


W tej formie, postac czlowieka jest odpowiednio przygotowana do przyjscia wcielanej duszy. Duszy, ktora jest istota rowna Bogu, istota zyjaca w cywilizacji zwanej potocznie Niebie. Tej cywilizacji, ktora dla sobie znanych, wlasnych potrzeb zbudowala Wszechswiat. Przedsiewziecie to, wymagalo odpowiedniego potencjalu, zarowno na poziomie wiedzy jak i srodkow. Jako, ze nic nie dzieje sie bez przyczyny, zbudowanie wszechswiata musualo byc konsekwencja potrzeb. Z kolei te potrzeby, musi cechowac szczegolnyc charakter. Nalezy przyjac, ze prezentuja one dla duszy wysoka wartosc, a zarazem problem z jej uzyskaniem w macierzystym srodowisku. Jezeli do pozyskania tych wartosci niezbedne jest zbudowanie tak olbrzymiego obiektu jakim jest wszechswiat, to ta sytuacja, okresla wyjatkowy charaker tej rzeczy.



Potrzeby duszy na ziemi.


Droga elimacji, mozna wykluczyc takie rzeczy, ktore powstaja w procesie ewolucju wszechswiata, a ktorych w zadnym przypadku nie potrzebuje cywilizacja budowniczych. Do wlasciwego przeprowadzenia takiej eliminacji nalezy okreslic punkt widzenia budowniczych w stosunkiu do ich potrzeb. Tu wskazowka jest sprawa wcielenia duszy w cialo czlowieka oraz, czy ta procedura dotyczy tylko czlowieka. 
Juz wystepowanie samej kwestii wcielenia tak wysoko rozwinietej istoty w cialo innej, ktora rozwija sie w srodowisku wytworzonym przez jej cywilizacje daje duzo do myslenia, a zarazem pozwala wstepnie  okreslic potrzeby cywilizacji budowniczych, a raczej potrzeby samej duszy. W trakcie procesu ewolucji wszechswiata powstaje materia, a w dalszej kolejnosci ewoluuja sie rozne formy zycia. Najwysza forma zycia sa istotty zarowno w postaci fizycznej, jak i duchowej. Koncowym efektem procesu ewolucji w wyniku ktorych powstaja istoty - jest najwyzsza forma rozwoju, czyli intelekt.
Z gory nalezy odrzucic potrzeby budowniczych wszechswiata, ktore moglyby byc realizowane w aspekcie intelektu. Nalezy przyjac, ze tworcy wszechswiata posiadaja wyzej rozwiniety intelekt, niz taki, ktory moglby powstac w skonstruowanym przez nich obiekcie.
Kolejnym aspektem ewolucji wszechswiata jaki nalezy odrzucic, sa wszelkie formy zycia i to zarowno te w pierwotnych postaciach, jak i te wysoko rozwniete. Trudno sobie wyobrazic potrzebe pozyskania nowych form zycia tak wysokim kosztem, jaki niewiatpliwie zostal poniesiony przy budowie wszechswiata.
Trzecim i ostatnim z glownych aspektow ewolucji wszechswiat, ktore nalezy uwzgledic w sprawie oceny potrzeb budowniczych jest materia.
Jednak taka materia, ktora jest efektm ewolucji wytworzonego obiektu w zadnej mierze nie zaspokoi potrzeb tworcow. Technologia niezbedna do zbudowania i zainicjowania  ewolucji wszechswiata, wymaga posiadania materii, ktora cechuja jakosciowe lepsze paramatry, od kazdej jaka bedzie wyewoluowana w procesie ewolucji materii we wszechswiecie. Wyjatkiem moze tu byc materia, ktora bedzie efektem ewolucji w cialach istot rozumnych. Mozemy okreslic kilka istotnych aspektow ewolucji, ktore sa efektem ewolucji istot rozumnych, jednak musimy pominac wszystkie z obszaru intelektu. Musimy pominac rowniez te, ktore sa efektem ewolucji materii, a wystepujna rowniez u innych gatunkow.



Czlowieka jako jedyna forma zycia we wszechswiecie, ktora zyje z dusza.


Dusza jako istota zyjaca w cywilizacji tworcow wszechswiata, wcielana jest tylko w czlowieka. Czlowiek jest istota rozumna, jednak by takie polaczenie sie dwoch isot przebiegalo zgodnie z potrzebami duszy, czlowiek musi spelniac okreslone kryteria. Podstawowym kryterium jest cos,co dla duszy ma istotne znaczenie. W zakresie efektow zycia czlowieka musi powstac taki, ktory spelnia potrzeby duszy. Najwazniejszym krokiem na drodze do wykazania wylacznosci czlowieka w kwestii spelnienia potrzeb Boga, a uscislajac ta kwestie - potrzeb duszy, jest okreslenie sedna tych potrzeb. Ze takie istnieja nie moze byc watpliwosci. Wszechswiat powstal, nie jest tworem naturalanym, czlowiek jako szczegolna komplikacja roznych istot i form, tym bardziej nie moze byc efektem naturalnego procesu ewolucji materii. 
Tak zbudowany czlowieka istnieje, forma taka posiada cechy umozliwiajace proces wcielenia duszy. Ta postac musi posiadac atrybuty, na ktore oczekuje dusza. Jakie to sa atrybuty w jaki sposob powstaja i jak duisza z nich korzysta, jest sprawa, ktora wymaga precyzjnego okreslenia. Mozliwosc przyjecia wcielanej duszy, to nie jedyna wyrozniajaca nas z posrod innych istot wszechswiata cecha, lecz wskazanie na czlowieka jako jedyna postac spelniajaca potrzeby tworcow. Czlowiek, tak szczegolna postac, musi dysponowac jakims nadzywyczajnymi instrumentami, ktore pracuja by spelnic potrzeby duszy a z drugiej strony predysponuja czlowieka do miana nadistoty. 
Te atrybuty wynikaja z istnienia  w postaci czlowieka form duchowych, powiazanych z forma biologiczna. Ta wyjatkowa, istniejaca tylko w postaci czlowieka konfiguracja biologiczno - duchowa, otwiera wyjatkowe mozliwosci. Powstaja az trzy umysly, dwa duchowe; nadswiadomosc i podswiadomosc i trzeci umysl w postaci fizyczno - eterycznej, czyli swiadomosc. Takim bogactwem umyslow nie legitymuje sie zadna inna istota duchowa wyewoluowana we wszechswiecie. 
Po dwoch tak istotnych walorach; mozliwosci przyjecia duszy i bogactwie umyslow, trzecim aspektem, ktory nas wyroznia z posrod innych istot, jest uklad psycho-emocjonalny. Zadna inna istota poza czlowiekiem nie posiada takiego zbioru instrumentow, ktory w efekcie swego dzialnia tworzy emocje o takim charakterze.
Zycie uczuciowe w efekcie, ktorego powstaja emocje, to oczekiwanie przez tworcow koncowe ognio ewolucji we wszechswiecie. Materia emocjonalna, ktora jest efektem dzialania systemu psycho-emocjonalnego czlowieka, moze spelniac potrzebe duszy. I taka forma realizacji potrzeb odbywa sie w kazdym miejscu, gdzie czlowiek zycje w warunkach Raju.


© Andrzej Struski de Merowing.