> Strona główna > Artykuly
Kalendarz
Czerwiec 2019
P W ¦ C P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ARTYKULY - ARTICLES Ab ovo usque ad mala
Nostradamus
MONDE UNIVERS CREATION
Materialy nadeslane
do redakcji portalu
redakcja portalu nie
ponosi odpowiedzialnosci
za nadeslane materialy




Artykul pilotujacy ksiazke Watykan Zdemaskowany - Papiez musi umrzec



Afera Banco Ambrosiano




TESTAMENT RODU GRAALA cz.I
Data 14/11/2012 00:14  Autor Andrzej_Struski  Kliknięć 3662  Język Polish
 

Przedmowa.

 

 

Rennes le Chateau jest miejscem, gdzie ulokowane sa rzezby i malowidla, ktore swoim wizerunkiem tworza obrazowy zbior tresci „Testamentu Rodu Graala”. Zbior ten, ukryty jest w chrzescijanskim klimacie swiatyni, w jej rzezbach i zdobieniach zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz kosciola.

 

Tu w Rennes le Chateau, tworcy Testamentu Rodu Graala, pozostawili znaki proroctwa „piszac” na kamieniu i w obrazach. Rzezby i malowidla, swoim charakterem, nie roznia sie wiele, od innych motywow sakralnych, sa takie by nie budzily podejrzen, i mogly bezpiecznie zachowac sie do dzisiejszego dnia.

 

Caly zbior tego testamentu, posiada wspolny mianownik, jest nim przekazywana obraz rodziny i potomstwa.

 

Z tych wizerunkow, mozemy wyciagnac nastepujace wnioski.

1.      Rzezby na kosciele i w jego wnetrzu, ukazuja informacje swiadczace o istnieniu dwoch wielodzietnych rodzin.

2.      Jedna z tych rodzin zyla w przeszlosci.

3.      Druga rodzina zyje obecnie i pochodzi, z krwi rodziny pierwszej.

4.      Szczegoly zawarte w wizerunkach wskazuja cechy osobiste wszystkich postaci.

 TESTAMENT RODU GRAALA

                       

Cz. 1

I.                   Wskazanie miejsca ukrycia tresci testamentu.

Tresc testamentu ukryta jest w wizerunkach rzezb i obrazow, ktore sa dekoracjami kosciola w Rennes le Chateau, i w jego najblizszym otoczeniu.

 

 

II.                Z tych wizerunkow, mozemy wyciagnac nastepujace wnioski.

Caly zbior jest podzielony na kilka tematycznych pod zbiorow.

 

a/ Wizerunek serca Chrystusa, widoczny na figurce umiejscowionej na wilii Betanii.




 

 


 

Willa Betania z widoczna na wysokosci 2 pietra figurka Chrystusa.

 

Mowiace serce Chrystusa, tak w skrocie mozna zdefiniowac istote tej rzezby.  Wizerunek, ktory na postaci Chrystusa eksponuje Jego serce, jest bardzo wymowny. Serce z takim wizerunkiem jest symbolem twarzy, B. Sauniere uczynil tak, by zwrocic uwage, na informacje ukryte w obrazach i rzezbach.

 

Wyglad tego serca posiada szczegolna wymowe, jednoznacznie wskazujac na oczy, ktore sa szeroko otwarte. Przy tych szeroko otwartych oczach, wyrazny kontrast widzimy patrzac na usta a raczej w miejsce gdzie one powinny byc. Nie istnieja, a raczej nie ma ich, bo zamkniete korona cierniowa.

 

Wymowa ta, jest jednoznaczna a informacja, jaka uzyskujemy mowi, by bardzo wnikliwie patrzec na wszystko, co sie tu znajduje. Nalezy dojrzec i ocenic kazdy detal, bedacy nawet najdrobniejszym szczegolem istniejacych tu zdobien. Patrzec, to nie tylko widziec, patrzec to rowniez myslec, te szeroko otwarte oczy i tak szczelnie zamkniete usta, mowia jednoznacznie. Bardzo dokladnie ogladaj i bardzo dokladnie analizuj.

 

b/ Zdobienia ponad drzwiami wejsciowymi do Kosciola.

 

1/   2/  

 

 


 

Widok „1”; - w pierwszym tle widzimy trzy podobne do siebie nawy. W srodkowej stoi figurka niewiasty w dwoch bocznych sa usytuowane dwie kwitnace rosliny. Kolejne dwie rosliny stoja poza nawami. Rosliny zdaja sie byc identyczne, rozni je sposob ekspozycji. Dwie rosliny, ktore stoja poza nawami, sa przypisane do wspolnego charakteru obrazu, poprzez lokalizacje ich na stopniach swego rodzaju podium. W taki sposob sa one przypisane do wspolnej grupy pieciu eksponowanych widokow w pierwszym tle.

W zakres pierwszego tla nalezy zaliczyc szosty widok, jest nim pnacze winorosli, ktore poprzez okrag z napisem Sw. Maria Magdalena, laczy ten widok z postacia niewiasty.

 

Taki charakter ekspozycji szesciu widokow, sugeruje pelna ich wspolnote. Mozna przyjac, ze widoczne rosliny symbolizuja ludzi. Gdyby rosliny mialy byc tylko dekoracja, powinny byc bardzie roznorodne w swym wygladzie. Identycznosc w przyrodzie, jest rzecza niespotykana a zastosowanie naw, jako ekspozycji rownej czlowiekowi, jest jednoznacznie wymowne.

 

One symbolizuja ludzi, ludzi, ktorzy sa zwiazani ze Sw. Maria Magdalena.

 

Widok „2”: - Wizerunek Sw. Marii Magdaleny w ciazy, ktora trzyma krzyz na rekach, jednoznacznie wskazuje, ze w czasie po ukrzyzowaniu Chrystusa jest ona w ciazy.

Zdobienia dwoch filarkow po obu stronach Magdaleny, sa tak wykonane by w okreslonej perspektywie, ukazywaly wzory przypominajace male dzieci. Symboli dzieci jest tutaj kilka, co jest wskazaniem na wielodzietna rodzine.

 

Ekspozycja Magdaleny swiadczy o zyciu Chrystusa, czlowieka, ktory poza kanonami kultu, jest normalnym mezczyzna i wraz z Magdalena ma kilkoro dzieci.

To wskazanie jest wyrazone rzecza, ktora ona trzyma w rekach, (jest to krzyz symbol Chrystusa) w odniesieniu do widocznej ciazy i symboli dzieci.

 

 

Lilie wyrzezbione ponad glowa Magdaleny wskazuja na ich potomkow, przyszle rody krolewskie z lilia w herbie.

 

 

3/  4/  


Widok „3”; - Winorosl jest eksponowana na calej podstawie podestu.

Winorosl bedac uznanym symbolem Chrystusa, wskazuje na jego postac w tym obrazie, i jako szosty widok pierwszego planu, symbolizuje Chrystusa, jako podstawe wskazywanej tu rodziny.

 

Na lisciach winorosli sa widoczne naciecia, ktorych wyglad jest powiazany ze znakami wskazujacymi miejsce lokalizacji w Rennes les Bains grobowca Magdaleny. W takim kontekscie mozna przyjac zalozenie, ze ten grobowiec jest wspolnym, Magdaleny i Chrystusa. Drugim znaczeniem naciec, jest informacja dzielaca widoki tego obrazu, na symbole wskazujace dwie rodziny.

 

Jedna juz lezy w grobie i pozostal po niej rod z lilia w herbie i druga zyjaca, ktora jest symbolizowana kwitnacymi roslinami, bedaca bezposrednimi spadkobiercami krwi Chrystusowej.

 

Widok „4”; - Identyczny wyglad czterech roslin, jest nienaturalna forma dla dekoracji kwiatami, natomiast doskonala symbolika w kwestii przekazu dotyczacego rodziny. Istnieja dwie roznice w identycznosci wygladu tych czterech roslin. Pierwsza charakteryzuje sie podzialem na rosliny w nawach i te, ktore nie stoja w nawach tylko na wspolnym podium. Druga roznica dzieli rowniez te same rosliny, te w nawach posiadaja po dwa liscie wiecej, niz te, ktore stoja na podescie.

 

W odniesieniu do Magdaleny, ktorej postac jest umiejscowiona w nawie, mozna przyjac, ze dwie nawy z roslinami symbolizuja ojca i matke, pozostale dwie dzieci.

 

Szczegolny wyglad lisci, drugie liscie zakrywaja owoce (nienaturalnie zamykajac im dostep do swiatla) mowia, ze takie rzezby roslin symbolizuja opieke nad potomstwem. Taki wyglad u wszystkich roslin symbolizuje wielodzietna rodzine.

 

Rosliny sa pokazane w trakcie rozwoju biologicznego, taki wizerunek wskazuje na zycie. Roznica pokazana w mniejszej ilosci lisci na dwoch roslinach, ukazuje czas w rozwoju roslin a tym samym w zyciu rodziny. Wszystkie rosliny posiadaja taka sama ilosc kwiatow, jedynie dwie maja mniej lisci, czyli dwoje dzieci juz zyje a kolejne maja byc poczete. Kwiaty oznaczaja stan zapylenia w rozwoju rosliny, tym samym w rodzinie powinno by poczete kolejne dziecko.

 

W tym miejscu i momencie zapisany jest czas odczytania testamentu. Jest on tozsamy z czasem, gdy wskazywana testamentem rodzina, pocznie trzecie dziecko.

 

c/ Figurka niewiasty w koronie znajdujaca sie po lewej stronie przed wejsciem do Kosciola oraz, zawarte na niej rzezby i napisy

 

1/ Druga figurka niewiast w ciazy, stoi na postumencie po lewej stronie przy wili Betanii. Posiada dwie cechy charakterystyczne: - korone z osmiu wiez i rozaniec przewieszony przez prawe ramie.

 

Korona zbudowana z wiez, jest symbolem walki, lub calkowitej zmiany. Zburzenie starego porzadku i zbudowanie od nowa. Takiej korony nie moze miec Matka Chrystusa. Z kolei Magdalena nie moze dysponowac rozancem. Jego pierwsze formy stosowania notowane sa na trzynasty wiek w religii katolickiej. Kult Magdaleny to glownie srodowisko Albigensow -Katarow, mordowanych w papieskich krucjatach.

 

Rozaniec jest tu szczegolnym wskazaniem, wiszacy na przedramieniu mowi, ze juz nie jest uzywany. Nie jest trzymany w dloni, tylko odsuniety na przedramie. Postac, ktora go tak trzyma, mogla porzucic wiare chrzescijanska.

 

 

W kontekscie testamentu, nalezy przyjac, ze eksponowana w taki sposob niewiasta, jest matka we wskazywanej obrazem ponad drzwiami wejsciowym do kosciola, zyjacej rodzinie potomkow Chrystusa i Magdaleny.

 

1/  2/ 

 



2/ Postument, na ktorym stoi tajemnicza niewiasta.

W dolnej czesci postumentu znajduje sie znak utworzony z liter A i M. Forma tych liter jest tak dobrana, by razem utworzyly wizerunek dziecka. Ten znak graficzny wskazuje inicjaly rodzicow i dziecko. Dziecko jest dziewczynka, tym samym litera M, jako najbardziej polaczona z postacia dziecka bedzie inicjalem imienia Matki. A jako kolejna litera symbolu, bedzie inicjalem imienia ojca.




Powyzej znaku, widnieje napis MISSION a pod nim cyfry 1891.

Napis jest wyrzezbiony w szczegolny sposob, wyglada to tak, jakby celowo wskazywane byly wybrane litery. Tymi wybranymi literami sa dwie litery S.

 

Cyfry rowniez sa rzezbione w taki sposob, by wykazac indywidualny wizerunek niektorych cyfr. Szczegolny wyglad cyfr, pozwala na interpretacje liczby, lub pojedynczych cyfr.




Informacjami pomocnymi w interpretacji napisu i cyfr, sa znaki umieszczone na postumencie. Widoczne tu sa dwa symbole u podstawy krzyza, po lewej znak zodiaku Barana a po prawej symbol meski. Nalezy przyjac, ze strona prawa bedzie odpowiadala postaci ojca, co wynika z istniejacego tu znaku meskiego. Ponad prawym ramieniem krzyza widoczny jest drugi znak zodiaku Lew. W tym miejscu do inicjalu imienia ojca litery A, dodajemy miesiac jego urodzenia, bedzie to lipiec – 7, lub sierpien – 8.

 

Czy znak Barana odpowiada matce?

Na to pytanie brak jednoznacznej odpowiedzi, dlatego, ze nigdzie nie ma znaku wskazujacego na kobiete. Z kolei w zwiazku z testamentem, istnieja inne przeslanki, ktore moga miec zwiazek z tym znakiem zodiaku.




----------- >  
TESTAMENT RODU GRAALA Cz. 2 

----------- >  TESTAMENT RODU GRAALA cz.3

----------- > 
TESTAMENT RODU GRAALA cz.4

©  Magdalena i Andrzej Struski de Merowing  
A.D.13.11.2012.

Wszelkie Prawa Zastrzezone. Kopiowanie, rozpowszechnianie tylko za zgoda autora tekstu oraz podaniem linku do orginalnej strony autorow.

Rennes les bains, Rennes le Chateau,