> Strona główna > Artykuly
Kalendarz
Listopad 2018
P W ¦ C P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
ARTYKULY - ARTICLES Ab ovo usque ad mala
Nostradamus
MONDE UNIVERS CREATION
Materialy nadeslane
do redakcji portalu
redakcja portalu nie
ponosi odpowiedzialnosci
za nadeslane materialy




Artykul pilotujacy ksiazke Watykan Zdemaskowany - Papiez musi umrzec



Afera Banco Ambrosiano




Trojca Swieta - KOD?
Data 04/12/2010 12:46  Autor Andrzej Struski  Kliknięć 7325  Język Polish
 

Trojca Swieta - KOD?


Zrodlo obrazka: grafika google
 
 

Doktryna chrzescijanska mowi; Bog ojciec, Syn bozy, Duch Swiety.
Po ludzku brzmi: Bog, Ojciec, Syn, Bozy, Duch, Swiety. Te same slowa, moga mowic zupelnie, co innego.


  Trojca swieta, obraz Boga, Nieba i swietosci. 
  Religia ocenia ta sprawe z trzech punktow widzenia a raczej z trzech punktow wlasnych potrzeb.

   Bog ojciec, postac Boga, ktory zarazem jest ojcem i stworca wszech rzeczy. Potrzeba wygenerowania takiej postaci, byl parasol dla dogmatow z jednej strony a z drugiej, Bog, ktorego postaci nijak nie obejmiesz w ramy okreslen znanych czlowiekowi, jest On ponad wszystko.

   Syn bozy, ta postac musiala zaistniec, by spelnic charakter nici lacznosci, pomiedzy wiernymi a Bogiem. Kanony religii daja nadzieje wiernym na polaczenie sie z ojcem w niebiosach, pod warunkiem spelnienia naznaczonej dla nich drogi.

   Duch swiety, szaty boskosci i niebios, swiat istot wyzszych, poslannikow Boga. Bez istoty Ducha swietego, gro aspektow zwiazanych z dogmatami, pozbawionych bylo by mocy. Naturalne odczucia i objawy wplywu swiata eterycznego, oddalalyby wiernych od oltarza. Ubrane w szaty Ducha swietego, sa silnym magnesem, lub ciekawym aspektem dzialania Boga.

   Bog i Niebo przedstawiane w taki sposob wiernym, staja sie nieprzenikniona, lecz zachecajaca z czasem oczekiwana i niezbedna ojczyzna duszy. Wielki Bog ojciec, dla jednych kazacy dla innych dobrotliwy, jednak zawsze i wszedzie obecny, wszechmocny i wszystko widzacy. Zawsze i w kazdej sprawie moze przyslac Ducha swietego, jako sprawiedliwe ramie, lub tylko jako poslannika.

   Wykorzystywanie informacji, jakie wynikaja z chrzescijanskiej interpretacji opisu Boga i Nieba w postaci Trojcy Swietej, jest przykladem, manipulacji dla potrzeb wiary. Jest to naturalne „prawo” kazdej formacji kultowej. Nie sadze by na ziemi w naszym spoleczenstwie istniala religia, ukazujaca cechy Boga, zgodne z potrzeba ludzi, zawsze jest to potrzeba kaplanow.

   Jednak nic nie dzieje sie bez przyczyny a efekt moze byc w rozny sposob wykorzystany. Zgodnie z ta dewiza, odczytam informacje zawarte w slowach, ktore skladaja sie na tekst Trojcy Swietej. Odczytanie bedzie mialo charakter zgodny z punktem widzenia czlowieka. Jednak nie bedzie ono, odnosilo sie do tekstu w sposob kultowy, jedyna zasada odczytania, jest logiczne okreslenie wartosci kazdego slowa, wedlug jego naturalnego wskazania.

   Bog; Istota najwyzsza, ktora czlowiek okresla jako postac istniejaca w niebie.

   Ojciec; Wskazanie ojca w kontekscie do Boga i ojca; jako postaci istniejacych w niebie, ukazuje nam dwa aspekty ojca.
   Nie mozna wykluczyc kwestii, czy Bog jest, czy nie jest ojcem. Jednak tu jest On przedstawiony w aspekcie Boga i ojca. Postaci ojca, przedstawionej tylko w aspekcie jego indywidualnej sprawy dotyczacej ojcostwa.
   Drugi aspekt tego wskazania, wedlug powiedzenia „jak na gorze tak i na dole”, porownuje ojcostwo na ziemi z ojcostwem w niebie.

   Ojcostwo, ujmuje wiele aspektow zycia czlowieka, nie tylko ojca biologicznego, ale rowniez wszystkie sprawy zwiazane z wychowaniem i opieka.
   Wskazanie dwoch postaci, jednej - Boga i drugiej - ojca, obrazuje spoleczenstwo w niebie, w ktorym istnieja aspekty zycia rodzinnego i opiekunczego. Inna wartoscia, jaka mozemy odczytac, jest prawo Boga do ojcostwa w pelnym znaczeniu tego slowa. Inaczej ta sprawe ujmujac; Bog moze byc ojcem, ale niezaleznie od tego jest Bogiem.

   Syn; Trzecia postac potwierdza wczesniejsze zalozenia, dodajac scisle wskazanie na istnienie rodzin w niebie. Uprzednie okreslenie dwoch postaci, wskazywalo na mozliwosc istnienia rodzin, postac syna dowodzi istnienia tej kwestii. Jednak dodatkowo, wprowadza nowy istotny element w sprawie rodziny. Brak wskazania corki, mimo, ze na ziemi taka forma rozwoju istnieje, mowi, ze w niebie nie istnieje plec jako warunek rozwoju istot.
   Postacie ojca i syna, pozwalaja nam okreslic cechy zycia rodzinnego w niebie a przede wszystkim istnienie rodziny, ktora rozwija sie bezplciowo.

   Bozy; Ten przymiotnik wskazuje na cechy spolecznego zycia w niebie. „Zyc po bozemu”, to oznacza calkowicie pozytywna forme zycia rodzinnego i spolecznego. Przymiotnik „bozy”, przypisany trzem ujetym wczesniej postaciom, zamyka sklad osobowy istot zyjacych w niebie.
   Jest w takiej formie przedstawiania postaci zyjacych w niebie, jest zawarta informacja, ze to sa wszystkie rodzaje postaci, jakie tam istnieja i zyja. 
   Zycie po bozemu, jako cecha zachowan spolecznych, jest wskazowka na stan rozwoju spolecznosci nieba. Wszyscy w tej spolecznosci sa rowni, niezaleznie od statusu.
   Inna cecha wskazujaca na rodzaj zycia w niebie jest kolejne okreslenie slowne, Duch.

   Duch; Z punktu widzenia czlowieka w kontekscie do poprzednich informacji, w taki sposob jest wskazana forma zycia – istnienia, w cywilizacji nieba. Wszyscy, zarowno Bog, jak i ojciec, czy syn, zyja w postaci duchowej.
   Jest tu ukazane zrownanie wszystkich istot tam zyjacych. Roznorodnosc postaci a w szczegolnosci przypisanie mian Bog, ktorejs z nich, mowi o hierarchii istniejacej, w cywilizacji nieba. 

    Swiety; Tak okreslamy najwyzsza jakosc zycia i postepowania. Na przymiotnik „swiety” zasluguja tylko osoby idealne z punktu widzenia spolecznego zachowania. W kwestii nieba i zyjacej tam spolecznosci, mozemy przyjac, ze tamto zycie spoleczne, istnieje w najwyzszej formie rozwoju. Osiagniety zostal szczyt ewolucji spolecznej. 


© Struski Andrzej de Merowing.

Powyzszy tekst jest tekstem autorskim.
Kopiowanie, rozpowszechnianie tylko za zgoda autora tekstu oraz podaniem linku.



http://www.andrzejstruski.com/articles_131_CZARNA-MAGIA-WATYKANU.html

http://www.andrzejstruski.com/articles_130_MOC-WATYKANU-W-PENTAGRAMIE.html

http://www.andrzejstruski.com/articles_125_Rogaty-Watykan.html

http://watykan.andrzejstruski.com/articles_5_Masakra-w-Langwedocji.html

http://watykan.andrzejstruski.com/gallery_8_Vaticano-Ezoterico-Feng-Shui.html

http://watykan.andrzejstruski.com/articles_2_Dogmaty-%26%238211%3B-Przedmowa.html

http://watykan.andrzejstruski.com/articles_4_Cztery-Ewangelie-Nowego-testamentu-podwazaja-sie-nawzajem.html

http://watykan.andrzejstruski.com/articles_6_Ezoteryczny-Watykan---Tajemnice-Watykanu--cz-II-.html

http://watykan.andrzejstruski.com/articles_7_Papiez-musi-umrzec.html

http://watykan.andrzejstruski.com/index.php?page=articles&op=readArticle&id=8&title=Afera-Banco-Ambrosiano

http://watykan.andrzejstruski.com/index.php?page=articles&op=readArticle&id=8&title=Afera-Banco-Ambrosiano

http://watykan.andrzejstruski.com/gallery_10_Ezoteryczny-Watykan---Bazylika.html

http://watykan.andrzejstruski.com/gallery_1_Magia-16-Wiatrow-na-Placu-Sw-Piotra.html

http://watykan.andrzejstruski.com/gallery_10_Ezoteryczny-Watykan---Bazylika.html