> Strona główna > Artykuły
Tłumacz Strony/Translator Site
Kalendarz
Luty 2017
P W Ś C P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
ARTYKUŁY - ARTICLES Ab ovo usque ad mala
Nostradamus
MONDE UNIVERS CRÉATION
Materiały nadesłane
do redakcji portalu
redakcja portalu nie
ponosi odpowiedzialnosci
za nadeslane materiały




Artykuł pilotujący książkę Watykan Zdemaskowany - Papież musi umrzec



Afera Banco Ambrosiano



Koniec ery ryb cz.1-tajemnicza wiedza majów
Koniec ery ryb cz.2- Naukowcy dowodza

 

Pedofilia i Satanizm... cz1     
Pedofilia i Satanizm...cz2
  
 


NOSTRADAMUS VATINICIA CODE 





NOSTRADAMUS VATINICIA CODE [ ENG ]



Chrońmy nasze dzieci -
Plaga społeczeństwa -
Pedofilia


Prof. Adam Gierek: Słońce zniszczy Ziemię!
 
 

Ks. Piotr Natanek oskarża Watykan




Afery za Spiżową bramą

 
Skarb Swiatyni Salomona.
Data 05/12/2010 19:15  Autor Andrzej Struski   Kliknięć 2891  Język Polish
 

 

Skarb Świątyni Salomona.

    Odnaleźliśmy miejsce, gdzie ukryte jest wejście do grot, skrywających skarb świątyni.

   Świątynia Salomona, burzona i odbudowywana, ostateczne zburzona 6 sierpnia 70 r. n.e. przez wojska rzymskie, doczekała swego strasznego losu. Wszystkie kosztowności, które się w niej znajdowały znalazły się w stolicy imperium. Rzym cieszył się nimi przez okres 440 lat i stracił je podczas najazdu Wizygotów.
   Podczas zdobycia Rzymu przez Wizygotów 24 sierpnia 410 r. wszystkie te skarby wraz z jeszcze innymi, zostały wywiezione i ślad po nich zaginął. Dużym miastem i zarazem doskonale ukrytym w górach, na terenie gdzie osiedlili się Wizygoci, było Rennes le Chateau. Ta górska miejscowość, rozlokowana w pięknej dolinie, która mieściła 50.000-cy mieszkańców, posiadała katarski zamek, który jak na bocianim gnieździe leży na szczycie góry pośrodku doliny. Należy przyjąć, że skarby, które zostały zdobyte w wyprawach wojennych a w szczególności te z Rzymu, ukryte są gdzieś w górzystym terenie. Podziemnych grot, które w tych górach obwicie występują nie mogło zabraknąć, wystarczyło tylko je odpowiednio przygotować i zabezpieczyć przed złodziejami. Zamiarem zdobywców, lub ich spadkobierców, tego olbrzymiego skarbu, było takie jego zabezpieczenie, które miało za zadanie uchronić skarb do czasów obecnych. Na taką okoliczność, pozostawione zostały znaki, które umożliwią odnalezienie wejścia do tych grot. Informacje o tym, jaki jest rodzaj i wygląd znaków, zostały przekazane następnym pokoleniom. Te z kolei aktualizowały informacje w taki sposób, by, gdy nadejdzie czas, nie było problemu z odnalezieniem właściwego miejsca. Najnowsze aktualizacje pomocniczych informacji, wprowadził około sto lat temu proboszcz miejscowej parafii. Jasno wskazał już istniejące, między innym takie jak obraz Nikolasa Pousina „ Pasterze Arkadyjscy”, ale również przyczynił się do wykonania kilkudziesięciu znaków w samym Rennes le Chateau. Jednak znaki te posiadają tak zakrytą wymowę, że do ich odczytania wpierw potrzebne było, poznanie samego miejsca.
   Jednak prawo do odnalezienia tego miejsca, mają tylko osoby wskazane testamentem. Testament znajduje się w Rennes le Chateau, zawsze był wystawiony na widok publiczny, ale jego treść jest tak ukryta by, przypadkowa osoba nie miała szans na jego odczytanie. Kluczem do odczytania testamentu, jest dodatkowa wiedza, którą posiada sukcesor skarbu świątyni Salomona.
   Pierwszy raz do Rennes le Chateau przyjechaliśmy 17 września 2005r., 17-stka była jakby przypisana Saunierowi, i tym razem to przypisanie 17-stki potwierdziło się. Późnym wieczorem 17-go września, w dniu naszego przyjazdu, podczas powrotu z kolacji do hotelu, który jest rozlokowany w dolinie na południowym zboczu góry, Sauniere z zaświatów przekazuje nam ostatnią wskazówkę. Była ona tak dokładna, że kilka dni później 21 września odnaleźliśmy poszukiwane miejsce i zrobiliśmy zdjęcia, które pokazują istniejące tam znaki na skałach. Jak potem przeczytaliśmy w jakiejś publikacji, Sauniere również 21 września odkrył to miejsce.
   Zdjęcia poniżej zamieszczone, nie są jedynymi, które tam zrobiliśmy, innych jednak nie możemy tu opublikować ze względu na to, że są zbyt czytelne.

 
 
 
  
 Fot. nr. 1 Wyżłobione wgłębienia w skale. 


 Fot. nr. 2 Litera G. widoczna na skale.


   Fot. nr. 3 Litera R widoczna na skale.

 
 Fot. nr. 4 Stacja drogi krzyżowej nr. X.

    Wizerunek Jezusa Chrystusa, na którym pokazuje On palcami prawej dłoni, wyraźnie widoczne wgłębienia na swym brzuchu. Forma tych wgłębień, różni się znacząco od naturalnej rzeźby mięśni brzusznych. Wskazujące je palce, sugerują istotne znaczenie tych wgłębień. Wizerunek nietypowych wgłębień, zarówno na brzuchu Chrystusa, jak i na skale, daje dużo do myślenia, podobieństwo to nie jest przypadkowe.

  
 Fot. nr 1 Wgłębienia wyżłobione w skale.


 Fot. nr 2 Litera G widoczna na skale. 

 
  Fot. nr. 5 Fresk widniejący w kościele parafialnym, w Rennes le Chateau.

    Fresk, znajduje się po przeciwnej stronie ołtarza. Jego głównym motywem, wydaje się być, nauka Jezusa Chrystusa na górze. W rzeczy samej, ukazuje on zupełnie, co innego, są w jego wizerunku ukryte informacje, które dotyczą tajemniczego miejsca skrywającego wejście do grot, gdzie ukryty jest skarb świątyni Salomona. Jedna z tych informacji, to litera G namalowana tak plastycznie, że wygląda jak wyrzeźbiona na zawiązanym worku. Jednak litera ta, czytelna jest dopiero, po obróceniu obrazu. Worek nie koresponduje z tematem nauki Chrystusowej głoszonej na górze, wskazuje bardziej na skarb lub na złoto. Wygrawerowana na worku litera G, doskonale koresponduje z widoczną na skale literą G.
   Inne szczególne cechy, ukryte w wizerunkiem fresku, również mówią o miejscu wejścia do grot, ze względów bezpieczeństwa omówimy je w innej publikacji, wskazują one tak dokładnie na to miejsce, że mogłoby ono, być odkryte, przed odczytaniem testamentu, który wskazuje na sukcesora skarbu świątyni Salomona.

 


   Fot. nr. 6 Wycinek fresku, pokazujący worek w zbliżeniu, jeszcze w pozycji naturalnej.

 
   Fot. nr. 7 Obrócony o 90 stopni w lewo wizerunek worka.
 

    W takiej pozycji, rysunek na worku można odczytać jako literę G, jest do tej litery bardzo podobny. Podobieństwo wykazuje również rzeźba linii, która posiada taką samą formę krawędzi. 
 

 
 Fot. nr. 8 Pasterze Arkadyjscy. 
 

 
   Fot. nr. 9 Zbliżenie litery R, którą wskazuje palcem pasterz.



   Dwóch pasterzy, wskazuje w tym samym czasie, dwa różne znaki, pasterz z prawej strony palcem wskazującym lewej ręki, pokazuje coś w rodzaju pionowej linii. Pasterz z lewej strony, palcem wskazującym prawej ręki, pokazuje literę R. Czyni to w taki sposób, że część tej litery zostaje przez jego palec zakryta, widoczny kształt litery to, górna jej połowa i prawa nóżka.
   Wnioski, jakie bardzo wielu ludzi wyciągnęło z wizerunku tego obrazu, poprowadziły ich na drogę poszukiwań ukrytego miejsca, jako że uznali ten obraz za podstawowy drogowskaz. Bez wątpliwości, dzieło Pousina jest drogowskazem, ale wskazuje dwa różne kierunki. Pierwszy z tych kierunków wskazuje pasterz z prawej strony, pokazuje linię, którą tworzą krawędzie kamieni, elementów ściany grobowca. Uznanie tych krawędzi jako linii, dającej przyczyny do poszukiwań geometrycznych, wprowadziło wielu na drogę żmudnej pracy bez efektów.
   Przed przystąpieniem, do poszukiwań, należy wykluczyć mało prawdopodobne przyczyny. Pasterz wskazujący prawą ręką, z zasady prawej ręki wnosi bardziej realne wartości niż pasterz wskazujący lewą ręką. Kolejną istotną wartością, jest zachowanie pasterzy w trakcie pokazywania znaku. Pasterz pokazujący prawą ręką, uważnie patrzy na znak, który wskazuje. Inaczej zachowuje się pasterz pokazujący lewą ręką, patrzy na swoją ukochaną i sam nie wie dokładnie, co pokazuje. Jego wskazania, nie wnoszą cech prawdopodobieństwa z dwóch powodów, po pierwsze pokazuje lewą ręką, po drugie nie widzi znaku, który pokazuje.
   Znakiem, który należy brać pod uwagę jest litera R pasterz, który pokazuje ten znak czyni to prawą ręką i uważnie patrzy, co czyni. Potwierdza to również fakt, że to ta litera jest znakiem ze skał, przy wejściu do grot. 
   Litera wykuta na skale, posiada dokładnie taki kontur, jaki jest widoczny z pod palca pasterza, Nikolas Pousin musiał być w tym miejscu przed namalowaniem obrazu. Poza tym jego dzieło, skrywa jeszcze inne wskazówki dotyczące tego miejsca i tak samo jak na fresku, informacje z tego obrazu, wskazują znaki bardzo widoczne a tych, w tej chwili nie możemy ujawnić. Jak już wcześniej napisałem, znaki te ujawnione zostaną po odczytaniu testamentu, który znajduje się w Rennes le Chateau.
   Pozostała ostatnia kwestia, nasze bezpieczeństwo, które z momentem ujawnienia informacji o tym, że to tajemnicze miejsce jest nam znane, staje pod znakiem zapytania. Znane są przypadki śmierci, w niewyjaśnionych okolicznościach ludzi, którzy mówili, że odkryli tajemnicę Sauniera, dotyczącą miejsca ukrycia skarbu.
My dla własnego bezpieczeństwa, przygotowaliśmy dwa listy, które w szczegółach, po przeczytaniu naprowadzą dokładnie do tego tajemniczego miejsca. Jeżeli do określonego czasu nie zgłosimy się, najpierw pierwszy potem drugi, listy zostaną kolejno otwarte i cała tajemnica zostanie wyjawiona.

GRYF et  MAGDALENA  France 17.09.2005.

 © Andrzej i Magdalena Stuscy de Merowing.

Powyższy tekst jest tekstem autorskim.
Kopiowanie, rozpowszechnianie tylko za zgodą autorów tekstu oraz podaniem linku.