> Strona gwna > Artyku³y
T³umacz Strony/Translator Site
Kalendarz
Grudzie 2017
P W C P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
ARTYKU£Y - ARTICLES Ab ovo usque ad mala
Nostradamus
MONDE UNIVERS CRÉATION
Materia?y nades?ane
do redakcji portalu
redakcja portalu nie
ponosi odpowiedzialnosci
za nadeslane materia?y




Artyku? pilotuj?cy ksi??k? Watykan Zdemaskowany - Papie? musi umrzec



Afera Banco Ambrosiano



Koniec ery ryb cz.1-tajemnicza wiedza majów
Koniec ery ryb cz.2- Naukowcy dowodza

 

Pedofilia i Satanizm... cz1     
Pedofilia i Satanizm...cz2
  
 


NOSTRADAMUS VATINICIA CODE 





NOSTRADAMUS VATINICIA CODE [ ENG ]



Chro?my nasze dzieci -
Plaga spo?ecze?stwa -
Pedofilia


Prof. Adam Gierek: S?o?ce zniszczy Ziemi?!
 
 

Ks. Piotr Natanek oskar?a Watykan




Afery za Spi?ow? bram?

 

Czesc II. Ustroj Nieba
Data 11/12/2010 18:42  Autor Andrzej Struski  Klikni 1987  Jzyk Polish
 
 
 

 Czesc II. Ustroj Nieba

 
W cywilizacji Nieba hierarchia opiera sie na wypracowanych wartosciach osobistych kazdej duszy. Nie istnieje jednak pojecie typu, osobistej pozycji w spoleczenstwie., wszystkie dusze sa w tym aspekcie rowne. Hierarchia spoleczna odnosi sie tylko do zajmowanych stanowisk a dusza, ktora konczy okres kadencji juz nie jest postacia publiczna, jak rowniez z tego tytulu nie zachowuje zadnych szczegolnych praw.

Doswiadczenie spoleczenstwa, ktore zyje biliony lat (liczac wedlug ziemskiego podzialu czasu), zaowocowalo optymalnymi rozwiazaniami we wszystkich dziedzinach zycia spolecznego i gospodarczego. Nawet najbardziej newralgiczne sprawy dotyczace zasad statusu spolecznego, potrzeb duszy i egzystencji rodziny, zostaly rozwiazane w sposob optymalny. Podlegaja one prawu spolecznemu, ktore uwzglednia potrzeby duszy jako nadrzednej jednostki spolecznej oraz rodziny bedacej sama w sobie komorka spoleczenstwa, uwzglednia rowniez potrzeby ogolu spoleczenstwa.

Na polu szeroko pojetej wolnosci osobistej i podstawowego prawa wolnej woli dopracowane zostaly wszystkie rozwiazania satysfakcjonujace spoleczenstwo cywilizacji nieba. Jednak do pelnej harmonii moglo dojsc dopiero wtedy, gdy cala spolecznosc dobrowolnie wyrzekla sie wlasnych drastycznych potrzeb, w kazdym z glownych aspektow zycia spolecznego i osobistego.

Nie istnieje forma ewolucji ( nie tylko spolecznej), w ktorej wszystkie efekty zycia sa pozytywne. W logicznym rozumowaniu nie nalezy przyjmowac, ze w kazdej populacji czesc jej owocow, tudziez potomstwa jest zagrozone odchyleniami od normy. Miara najwyszego poziomu rozwoju jest zdolnosc do samo ograniczenia procesow, ktore przyczyniaja sie do wystepowania niekorzystnych efektow ewolucji.

Przyjac nalezy, ze Cywilizacja Nieba, zyje obecnie na maksymalnie wysokim poziomie rozwoju. Dotyczy to stanu, ktory zostal wypracowany w rozumieniu dotyczacym eliminacji przyczyn negatywnych efektow ewolucji i rozwoju. Wypracowany zostal odpowiedni poziom zabezpieczen w postaci instrumentow prawno-spolecznych, ktore eliminuja mozliwosc wystepowania i tworzenia sie negatywnych efektow w zyciu jednostki i dzialaniu spolecznosci. Chodzi tu, miedzy innymi o efekty zwiazane z narodzinami mlodej duszy, ktora moglaby posiadac ,,zly charakter". Chodzi rowniez o zaistnienie wygorowanych i niebezpiecznych spolecznie indywidualnych potrzeb, rowniez o nadmierne wymagania rodziny, czy grupy spolecznej.

Wdrozenie tego typu ograniczen nie jest sprawa prosta, zarowno w kwestii prawa spolecznego, jak i rodzinnego, a przede wszystkim w kwestii ewentualnego ograniczenia wolnej woli kazdej duszy (swietego prawa w tej spolecznosci). Niewatpliwie kazda dusza musiala zrezygnowac z niektorych swoich szczegolnych (wiekszosciowo ocenianych jako nadmierne) potrzeb i roznych wygorowanych zachcianek. 

W takim przypadku problemy z naturalnymi odchyleniami od normy w kwestii charakteru nowo rodzacych sie dusz zostaly rozwiazane. Obecnie w rodzinach zyjacych w niebie przychodzace na swiat mlode dusze posiadaja cechy osobiste, ktore mieszcza sie w gromie pozytywnych norm.

Biorac pod uwage powyzsze kwestie, wypracowany system spoleczny musi posiadac odpowiednie instrumenty reguljace. Nigdzie, nawet w niebie, zadna spolecznosc nie rozwija sie bez systemow ramowych, wiazacych w sobie prawa spoleczne.

Niebo jest cywilizacja i jak kazda inna cywilizacja posiada wlasne srodowisko zycia. Kazde srodowisko szczycace sie bardzo dlugim okresem niezakloconego rozwoju, musi odpowiadac pewnym cechom.

Cywilizacja nieba wypracowala sobie taki system spoleczny, ktory spelnia wszystkie wymogi egzystencji na takim poziomie, gdzie juz nie wystepuja konflikty spoleczne. Nie mozna wykluczyc indywidualnych problemow rodzin czy dusz. Jednak nie generuja one zaklocenia do takiego poziomu, ktory grozilby rozwinieciem w rodzaj konfliktu spolecznego.

Zycie w Niebie

Obecny charakter zycia spolecznego w niebie mozna okreslic w nastepujacy sposob:
Dusze posiadaja pelne prawo wolnej woli, lecz ich prawa i obowiazki wzgledem innych sa ujete w zakresie prawa rodziny. Wszelkie dzialania duszy na polu ogolno spolecznym, zawsze wystepuja pod egida prawa wlasnej rodziny. Rodzina jest swego rodzaju "panstwem w panstwie". Tu na forum rodziny zapadaja wszelkie decyzje w sprawach jej czlonkow, ktore dotycza pracy i dzialnia spolecznego duszy. Nagrody i kary dusza odbiera rowniez z planu rodziny.

Wszelkie profity dla duszy za prace lub za innego rodzaju dzialnie otrzymuje rodzina. Stanowia one swoista wartosc rodzinna, ktora pozycjonuje status rodziny w hierarchii spolecznej Nieba. Na podstawie takiej pozycji w hierarchii czlonkowie rodziny moga podejmowac sie wykonania odpowiednich zadan, lub przyjmowac czlonkowstwo w roznych spolecznych radach.

Nie istnieje obowiazek pracy. Potrzeby kazdej duszy sa spelniane w dysponowanych przez rodzine wartosciach. Te wartosci dla kazdej rodzinym to kwestia naleznosci za wykonywane prace na rzecz cywilizacji. Prace te moga byc wykonane tylko wedlug juz wyzej wskazanej pozycji rodziny, prawa duszy i wyrazenia jej woli.

Hierarchia w niebie

Minione prawa rodowe, ktore stanowily o hierarchii w przeszlosci, gdy niebo bylo cywilizacja wielo kulturowo, albo jeszcze wczesniej wielu krolestw, juz przeszly w zapomnienie. Obecnie istota hierarchii obowiazuje tylko w ramach uznawania funkcji zarzadzania niezbednymi strukturami cywilizacji.

Innym aspektem dzialnia statusu hierarchii, jest pozycja rodziny na planie spolecznym, ktory swa moc uzaleznia od obecnie istniejacego stanu rozwoju i dzialania rodziny. Jezeli nowa rodzina osiagnie odpowiednio wysoki wlasny status, dorownuje w prawie spolecznym do rodzin z rodow koronowanych. Prawo rodowe juz nie obowiazuje. Korony pozostaly, lecz nie sa postrzegane jako symbol wladzy i pozycji, tylko dzialaja jako instrumenty pozwalajace posiadaczom korzysyac z nich w celu skutecznego wykonania trudnego, lub zalozonego zadania. Zawsze posiadacz takiego instrumentu bedzie zarzadzal caloksztaltem dzialania, podejmowal globalne decyzje, lub sam wykonywal najbardziej odpowiedzialne funkcje. Korona w cywilizacji nieba nie daje splendoru a wrecz przeciwnie dodaje obowiazkow.

Roznica pomiedzy rodzajem hierarchii w cywilizacjach mniej doskonalych, takich jak pozytywny astral, lub nie wykazujacych zadnej doskonalosci, takich jak cywilizacja ziemska, w stosunku cywilizacji nieba jest olbrzymia. W Cywilizacji nieba hierarchia opiera sie na wypracowanych wartosciach osobistych kazdej duszy. A rodzina swoja pozycje opiera na sumie indywidualnych, ale wypracowanych wartosci jej czlonkow. Dalej nie wystepuja zadne inne kryteria. O przyjeciu stanowiska decyduje ta dusza, ktora uzyskala do niego wypracowane prawo i chce podjac sie tego zadania.

Tam dusze same decyduja, czy chca zajac stanowisko, ktore w/g ich rozwoju im sie nalezy. Nikt nikogo nie wybiera i nie zada rekompensat w dzialaniu.

Najwyzszym stanowiskiem w hierarchii Nieba jest Przewodniczacy Rady Glownej Nieba. Jego zadaniem to dopilnowanie wlasciwego stanu wzajemnych stosunkow i zachowan pomiedzy pozostalymi czlonkami Rady Glownej Nieba.

Kolejny nizszy etap w hierarchii nieba, to stanowisko nalezne kazdemu z czlonkow Rady Glownej. W tym miejscu na planie zarzadzania cywilizacja wystepuje grono czlonkow rady glownej. Kazda dusza z tego grona, naturalnie bedzie piastowala najwyzsze stanowisko w radzie zarzadzajacej spolecznoscia, ktora reprezentuje. Dla przejrzystosci wladzy, nie istnieje zaden inny instrument, lub komorka wladzy, ktora moglaby miec wplyw na ta spolecznosc. Inaczej mowiac, kazdy czlonej Rady Glownej Nieba, bedzie przewodniczyl najwyzszej radzie, majacej wylaczna opieke nad spolecznoscia, ktora reprezentuje. W identyczny sposob przechodzi wladza do kolejnych, nizszych szczebli zarzadzania. Wszystkie szczeble, to zawsze rady, w ktorych przewodniczacy nie posiada funkcji wladzy wykonawczej. 

Kolejny nizszy szczebel wladzy doradczej, za swego przewodniczacego ma czlonka rady wyzszego rzedu. Status Przewodniczacego w kolejnych Radach, jest oparty na takich samych zasadach jak status Przewodniczacego w Radzie Glownej. 

Dzialajac na dowolnym stanowisku w hierachii, dusza nie ma mozliwosci do spelnienia osobistych celow. Sprawa ta zabezpieczaja dwa instrumenty. Pierwszym jest takie uznanie spolecznej wiedzy, by splendor splywal w rownej mierze na dusze zajmujaca stanowisko, jak i na jej rodzine. W przypadku stanowisk zawodowych nalezne wartosci odbiera w calosci rodzina. Drugim instrumentem jest taka organizacja wzajemnych zaleznosci w skladzie Rad, by Przewodniczacy nie mial bezposredniego wplywu na efekty pracy czlonkow Rady.

W Cywilizacji Nieba nie wystepuje "wyscig szczurow", kazda potrzeba jest spelniania z zasobow rodziny. Dusza podejmuje sie spelnienic zadanie z wlasnej woli i czyn to z przyjemnoscia. Czas przeznaczony na dzialanie lub na prace jest czasem, ktory dusza przeznacza w rownej mierze dla siebie i dla rodziny.


(C) Struski Andrzej de Merowing.

Powyzszy tekst jest tekstem autorskim.
Kopiowanie, rozpowszechnianie tylko za zgoda autora tekstu oraz podaniem linku.